TIME

Search This Blog

Tuesday, August 25, 2009

Cloud Antivirus 0.08.82 Beta3

Penat jugak part time nie....
Nak buat cam mane dpt la skit cover bil-bil yang makin mengila..
x kan nak mintak loan father & mother aku...
dah besar arg, dulu boleh la mintak duit nak pegi sekolah..
malu seh... hahhahahhaaa....!
So aku pun dah lame x download software latest2...
Tp kali nie aku dapat satu antivirus yang dikategori latest jugak la..
yang penting Free..
sesape da ader x yah la download...
bagi yang x der jer boleh download..
aku pun x tahu keberkesanan antivirus nie....
yang aku tahu antivirus nie...

Light Light

Secure Secure

Easy Easy

So bagi yang dah download and guna antivirus nie...
bagi la feedback kat aku...
comment jer..
so dapat la tahu keberkesanan antivirus nie...





Download Here: Panda Cloud Antivirus

Selamat Melalui Ramadhan yang penuh keberkatan...
!

No comments: