TIME

Search This Blog

Friday, January 1, 2010

HAPPY NEW YEAR 2010













Beberapa pic yang sempat aku shoot semalam..

Memang meriah la kat Dataran Merdeka

Walaupun Bukan Sambutan Merdeka

Semua Bangsa ada, 1 Malaysian katakan

Aku malas nak bersesak-sesak

Shoot dari Rooftop Sudah, semua view dapat

Memang menyesal tripod lupe bawak

So dentuman firework x dapat la nak snap dgn baik

Mybe next year punye firework aku bawa 4 tripod

Biar semua angle & view aku dapat.. hahahaha

Thanks to all photographer , smalam memang happening habis la..

3 comments:

iyllienaz said...

gambar2 smua cantikk..mmg terbaik!!

yelozero said...

thanks iyllienaz...
baru bajar jer pun.....

mrhasifrahman said...

haha...ok tu firework =)

aku lagi la
punya la snap byk
tapi takda memory card rupanya
lupa dah kuarkan sbb nak transfer gambar
adei
kene tunggu setahun lagi =P