TIME

Search This Blog

Tuesday, February 2, 2010

Pinjam Sekejab Boleh ???

Last weekend lapak dengan family...
Pegi jalan2 and makan2..
After that lepak bengkel sepupu aku jab...
Sampai2 jer bengkel..
mata hitam aku tertumpu sebuah objek putih..
Kareta Idaman aku tue kot...
Nak kate mahal FERARI LAMBOGINI lg mahal kot..
Aku tanye pomen, rase2 ade peluang ke nk pakai kate nie ??
Dia jawab ade, Senyum lebar la aku...
Tapi ?? Gaji ko kene cecah 5K keatas baru boleh...
aduhhh............
Apesal ?? Teringin ke ??
Yea la, memang kate idaman nie..

Nak Try ??? ko pegi amik kunci

perggg tergamam sekejab aku, biar betul pomen nie ??

Aku pun on jer la.... senyum lebar siot...

Terus sambar kunci,

Then Start ur engine..

Apa lagi, kasi tekan itu padel...

hahaha...

Kate ape yeak ??

Video skali aku bagi korang usha...

Enjoy your video....


16 comments:

♀.รﻨν.♂ said...

tgk tajuk video pun aku rase mcm kene kencing.
=D

maira said...

pinjam sekejap bole??

boleh blah laa..haha

yelozero said...

kencig ke ???
ko jgan naik terkencing dah siv...
hahha...~
ini betul2 bukan kencing2..

yelozero said...

to maira: tuan kate x der, so pandai2 la... nak idup

oranglidi said...

lamborgini. biar betul.

[wa x leh plak bukak bideo.]

yelozero said...

to org lidi: bukan lambogini la, kancil terbo jer...~ hehehhe

deusXmachina® said...

tak nak r ferrari
aku nak satria jek
erk888

yelozero said...

To deus: dan2 jer ko x nak ferari
satria klaer ferari pun ko sambar jugak...

{lumut} said...

hahahaa...bengong..
weh..semalam kau masuk dlm mimpi aku..
haha...pelik gle wehh

azzaliena suziantie said...

hahahahaha...kan kena dah ;p

yelozero said...

to lumut: bia btul lumut aku ader buat pape kat kot ke ?? suspent plak aku...~ huhuuuuuuuuuuuu

Ah Fatt said...

video aku x dpaat view ler plak

yelozero said...

to ah fatt: line kurang ok la tuea..~

wong ah ian said...

igt lu pnjm toyota pomen tu..giler ah menatang ni kt bengkel ko?..lame aku x lepak situ tp klw lepak pn bukan ade ape..hoho

yelozero said...

To wong: datang repair n servis la...
aku pun x lepaskan peluang nk try.. nk beli.. RM200K.. sekali servis RM2K.. huhuuuuu

nor syalila rosli said...

i love fotography.
i love all about taking a picture or anything about THIS.
i love to see beautiful picture.
but i dun have a chance to do that. n i dunt have thats expensive camera. huh?