TIME

Search This Blog

Wednesday, July 1, 2009

Spyware Terminator ???

Assalamulaikum......

Pc koarang ader masaalah Virus ? Spyware ? Adware ? Trojans ? Keyloggers ? H1N1 ?

Kalau dah berjangkit tue cepat2 la merawat sebelum terlambat... klau korang biar jugak kemungkinan pc korang boleh digondam, terutama yang slalu membeli secara online, numb credit card mungkin di gondam. Silap-silap cukup bulan bil credit card datang umah terkejut dengan bil yang mengila... huhuuuuuuuuu !

Seperti biasa , ari nie aku nak belanje korang satu software yang x kurang hebatnya, nama nya spyware terminator.. software nie dapat mengimbas mendealah yang aku sebut tadi kecuali H1n1... hahaha.. yang penting software nie Free.. So boleh try la download byk2... haha..! Aku da try software nie so far ok jer, sofware nie da dpt menangkap problem kat pc aku yang telah lame menyelinap... Aku sertakan link untuk korang download...

SpywareTerminatorSetup.exe

Screen Shoot skit


Antara Muka Spyware Terminator (Kualiti gambar kurang enak !! aduhh)

4 benda jahat dikesan (kualiti gambar kurang jugak.. sorry2)


Selamat Mencuba, Thanks dude

No comments: