TIME

Search This Blog

Sunday, December 27, 2009

Street Candid (Kota Bahru)

Kota Bahru (Kelantan)

Bukan Kampung kelahiran aku..

Aku pegi untuk menjenguk adik aku yg study sane

Sambil Holiday dgn family makan angin

Kat kl nak makan angin kat mane ??

Pantai Pavillion ? Pantai Bukit Bintang ?

Bukan nak kutuk or jatuhkan KL

Aku pun membesar kat KL yang sesak

Sini jugak aku belajar tentang hidup

Dan mencari rezeki yang halal..

Aminnnn.....














14 comments:

Fhad Boulala said...

u sume gmbr pakcik2 dan makcik ko ke?

yelozero said...

to fhad: candid looo... hahha

ah ian said...

bagos2..next time candid amoi pulak okeh..

enuLwanie said...

aku bangga jadi org kb walaupun di situ bukan tempat kelahiranku.
tapi di situ byk yg aku belajar ttg erti hidup sebenar.

yelozero said...

to ah ian: ngam2.. kasi candid amaoi
plak.. hahahha

to enul: no comment

syed mohamed bin syed hassan (jen) said...

aku suka gambar last!comel.haha

yelozero said...

to jen: citarase kite same la...
bahaye nie jen

shakinah said...

hensem. gambar 2nd. kirim salam weh

Mr.Chenta said...

woi !!!!!!!

candid la awek cun ! =P

yelozero said...

to shakinah: ko nak anak dia ke bapak dia ???

to chenta: awek cun yang target yng nie jer yg dpt.. hahahhah

shazruls said...

baru jupa blog hg...nice shoot bro

miEz haNeM said...

baru JUMPE BLoG KO:0
manis2 gambar Tu..
PANDAI candid!

yelozero said...

to shazruls: ko blog pompuan laju jer.. hahahhaha

to miez hanem: pic biase jer la pic, suke2 jer..

iyllienaz said...

oh..aku pon baru blk from kb ni..